جلسه مشترک با اعضای شورا
چهارشنبه شب(92/8/15) از ساعت 19 میزبان اعضای شورای اسلامی ترک آباد و دهیار روستا در محل فعلی
دفتر انجمن(منزل مرحوم علی پیرحسینی) بودیم.حدوداً سه ساعت پیرامون امور فرهنگی مسائل و مشکلات و راهکارها بحث و بررسی شد. پیشنهاداتی در خصوص امور فرهنگی خواهران، مکان مناسب برای دفتر انجمن و سایر مراسمها و برنامه ها، بودجه فرهنگی، انسجام و توسعه کارهای فرهنگی در سطح آبادی، تشکیل شورای فرهنگی، ایجاد سایت و نشریه و... مطرح گردید و پس از استماع نظرات حاضران قرار شد هر یک از این موضوعات تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری شود. ان شاء الله
دفتر انجمن(منزل مرحوم علی پیرحسینی) بودیم.حدوداً سه ساعت پیرامون امور فرهنگی مسائل و مشکلات و راهکارها بحث و بررسی شد. پیشنهاداتی در خصوص امور فرهنگی خواهران، مکان مناسب برای دفتر انجمن و سایر مراسمها و برنامه ها، بودجه فرهنگی، انسجام و توسعه کارهای فرهنگی در سطح آبادی، تشکیل شورای فرهنگی، ایجاد سایت و نشریه و... مطرح گردید و پس از استماع نظرات حاضران قرار شد هر یک از این موضوعات تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری شود. ان شاء الله
+ نوشته شده در جمعه ۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ساعت ۱۰ ق.ظ توسط
|