گزارش تصویری از آخرین شب مراسم عزاداری
![]()
حجت السلام حیدریان در بدو ورود به حسینیه
![]()
![]()
![]()
![]()
در حاشیه نمایشگاه
![]()
مسئولین در بررسی و انجام امور مراسمات
![]()
![]()
با تشکر از زحمتکشان آبدارخانه اباعبدالله
![]()
با تشکر از آقای محمدی که وظیفه ی انتظامات مراسم را بر عهده داشتند
![]()
نوحه خوانی حاج آقای حیدریان
![]()
حضور امام جمعه محترم ، سید اسماعیل شاکر در انتهای مراسم و صحبت ایشان برای حاظران
![]()
![]()
با تشکر از دوستان زحمتکش در امور توزیع غذا
![]()
وقتی کفگیر به ته دیگ می خورد
![]()
و در پایان با تشکر از تمام دوستان زحمتکش در واحد فضاسازی و دکور انجمن
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ ساعت ۱۰ ق.ظ توسط
|